Overzicht met oplossingen uit het Teleknowhow portfolio

  CTI en SMS integratie met de bedrijfstelefooncentrale

Om zoveel mogelijk faciliteiten te bieden aan de moderne werkplek is het belangrijk om diverse bedrijfsmiddelen te integreren tot een goed samenwerkend geheel. Veelal wordt voor het klantenbeheer een CRM pakket gebruikt (Custom Relation Management).
Veel van deze CRM pakketten kunnen met een extra software module worden gekoppeld met een telefooncentrale. Hierdoor kan op basis van de nummerweergave of een ingegeven klantnummer snel worden gezocht naar de juiste gegevens, zodat op het moment dat de telefoon wordt aangenomen de gegevens bekend zijn.

De nieuwe generatie telefooncentrales beschikken standaard over een CTI interface die geschikt is voor integratie met diverse CRM pakketten. Om de integratie mogelijk te maken wordt een speciale CTI software module gebruikt. Deze module kan een integratie met o.a. Microsoft Outlook, WinRIS, AccountView en Exact verzorgen, maar ook met vele andere pakketten. De CTI software kan ook op zichzelf worden gebruikt en bevat standaard een zelf in te richten database.

Er is ook een speciale versie, bedoeld voor receptie werkplekken. Hierin wordt van alle medewerkers een duidelijk overzicht met bezet indicatie gegeven en tevens de telefoonnummers waarop de medewerkers bereikbaar zijn. Optioneel kan ook een SMS Gateway worden gebruikt zodat de receptie snel korte berichten kan versturen naar mobiele telefoons. Indien een voordeur of magazijn ingang via de receptie wordt geopend, kan een IP netwerkcamera worden aangesloten. Zodra er wordt gebeld, wordt direct een beeldverbinding bij de receptie zichtbaar en kan de deur worden geopende vanuit hetzelfde scherm.

  Overzicht
 
  • Direct gegevens

  • PC telefoon

  • Status overzicht

  • Bezet indicatie

  • E-mail faciliteit

  • SMS faciliteit

  • Notities verzenden

  • IP camera beeld

  Index

  Onze bedrijfsgegevens

  Partners

  Zoeken




  Statistieken


4552 Bezoekers