Overzicht met oplossingen uit het Teleknowhow portfolio
|

|
|
Voice Recording; Het opnemen van
telefoongesprekken
|
In bepaalde gevallen is het gewenst om telefoongesprekken op te nemen
om deze op een later tijdstip nog eens terug te kunnen luisteren. In
bepaalde branches is dit zelfs een vereiste, bijvoorbeeld voor
meldkamers van alarmcentrales of hulpdiensten. Het opnemen van
telefoongesprekken kan ook worden gebruikt tijdens de opleiding en
training van bijvoorbeeld Call-Centre medewerkers.
Het toepassen van "Voice Recording" kan op verschillende
manieren worden gedaan. Het is mogelijk om alle externe gesprekken
binnen de organisatie vast te leggen. Dit kan door een recorder te
implementeren tussen de telefoonlijnen en de telefooncentrale.
Het is ook mogelijk om de gesprekken van een specifieke groep
toestellen op te nemen. Het voordeel hierbij is dat zowel interne als
externe gesprekken worden opgenomen. Tevens kan bij deze methode
duidelijk worden aangegeven op welke toestellen wel en welke geen
gesprekken worden opgenomen.
De techniek om "Voice Recording" te realiseren is er in
verschillende vormen variërend van klein tot groot en kan zowel
analoog als digitaal van de telefoonlijn of het toestel worden
betrokken. Teleknowhow kan u hierover vrijblijvend verder informeren.
|
Overzicht
|
-
Terugluisteren
-
Beveiligd
-
e-mail koppeling
-
eenvoudig Beheer
-
1200 uur opname
-
gelijktijdigheid
-
Zoeken op Tijd
-
Zoeken op Nr.
|
|

|
|