Overzicht met oplossingen uit het Teleknowhow portfolio
|

|
|
De centrale huisartsenpost of huisarts praktijk
|
Moderne communicatie mogelijkheden worden steeds belangrijker voor huisartsen en centrale huisartsen posten.
Een goede en continue bereikbaarheid is letterlijk van levensbelang. Daarom wordt steeds vaker een flexibel
communicatiesysteem ingezet waarmee het telefoonverkeer optimaal wordt geregeld.
Op zeer drukke momenten wordt
een duidelijke en vriendelijke afhandeling van wachtende telefoontjes verzorgt. Indien de praktijk beschikt
over een team van Verpleegkundigen voor het eerste contact met de patiënten, kan een prettige verdeling van gesprekken
worden geregeld waarin na afloop van ieder gesprek automatisch gelegenheid wordt geboden voor de administratieve
afwikkeling van het gesprek. Voor niet tijdkritische telefonische vragen
kan een alternatieve route
worden aangeboden. Denk hierbij aan het aanvragen van vervolgrecepten, het verpleegkundig vragenuur,
of het terugbellen voor onderzoeksuitslagen.
Voorrang geven aan een spoedlijn en capaciteit reserveren voor
bijvoorbeeld telefonisch overleg behoren tot de standaard mogelijkheden. Voor ambulante personen kan een draadloos
toestel met volledige functionaliteit worden ingezet. Om op een eenvoudige manier 365 dagen per jaar
continuïteit te kunnen bieden is het mogelijk om een programma of dienstrooster te integreren.
De voorziening van een deurpost
met intercom bij de entree en een oproepsysteem voor de wachtkamer zijn eenvoudig te integreren in het
communicatiesysteem.
|
Overzicht
|
-
Bereikbaarheid
-
Dienstrooster
-
Omroepsysteem
-
Receptenlijn
-
Call-Centre functie
-
Gespreksopname
-
Flexibel inzetbaar
-
Deurintercom
|
|

|
|