Overzicht met oplossingen uit het Teleknowhow portfolio

  Geïntegreerd Call-Centre met interactieve mogelijkheden

De dienstverlening naar onze klanten vindt tegenwoordig voor een belangrijk deel plaats via Internet en een telefonische helpdesk of verkoopafdeling. Vanzelfsprekend dat we daarom veel aandacht besteden aan deze vorm van dienstverlening. Voldoet onze informatie, zijn wij goed bereikbaar en bieden we onze klanten voldoende alternatieven op momenten dat het erg druk is, of niemand aanwezig is?

Door gebruik te maken van een "Contact Center" kan een volwaardig Call-Centre worden opgezet in combinatie met het telefoonsysteem. Op deze manier kan een eenvoudig een maatwerk oplossing worden geboden voor elke situatie. In het "Contact Center" kan het inkomende telefoonverkeer actief en passief worden verwerkt. Door middel van de "Push" (actief aanbieden) en "Pull" (passief aanbieden) techniek, kan eenvoudig de gewenste gespreksverwerking worden bepaald.

Al de wensen en eisen met betrekking tot het Call-Centre worden vastgelegd is een "Script". Het "Script" bepaald de werking van het Call-Centre en kan naar wens worden aangepast. Hierdoor wordt het mogelijk om gewenste veranderingen op een interactieve manier te integreren in het "Script". Zo kan bijvoorbeeld een telefoniste eenvoudig het programma van een Call-Centre aanpassen als het erg druk wordt of een supervisor kan bepalen welke personen extra worden ingezet voor het Call-Centre.

Een Call-Centre faciliteit kan worden voorzien van een Voicemail faciliteit waardoor het mogelijk is om op drukke momenten of na sluitingstijd toch informatie te kunnen verstrekken en ontvangen. De ingegeven informatie, of ingesproken berichten, kunnen dan direct, of op een later tijdstip worden verwerkt. Berichten kunnen via de (mobiele) telefoon, maar ook via e-mail worden ontvangen.  Met deze methode kan bijvoorbeeld een 24-uurs servicenummers worden gerealiseerd. Door de klant het contractnummer of klantnummer te laten intoetsen, kan direct worden bepaald of een melding direct wordt doorgegeven aan de storingsdienst, of dat de melding kan wachten tot de volgende ochtend.

  Overzicht
 
  • Bereikbaarheid

  • Gespreksverdeling

  • Voicemail

  • Doormelding

  • Gespreksopname

  • Flexibel inzetbaar

  • "Pull" techniek

  • "Push" techniek

  Index

  Onze bedrijfsgegevens

  Partners

  Zoeken




  Statistieken


4552 Bezoekers